Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17554
Title: | Роль проміжних ланок імплікаційних модельних ланцюжків у формуванні професійного інтелекту майбутніх педагогів |
Authors: | Босін, М.Є. Рикова, Л.Л. |
Keywords: | модельні ряди model series професійна інтуїція professional intuition імплікаційний ланцюжок моделей implikatsiynyy chain models професійний інтелект педагога professional intelligence teacher |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Abstract: | В роботі на конкретних прикладах розглянуті різні варіанти модельних рядів, що з'єднують реперні (класичні) моделі. Показано, що сам процес створення таких рядів стимулює багатогранну структуру пізнавальних актів, розвиток професійної інтуїції і, в цілому, зростання інтелекту студентів. |
Description: | In this work different variation of model lines, which connect rapper (classical) models are considered on the definite examples. It's shown here, that the process of making such lines stimulates many-sided structure of cognitive act, development of professional intuition and, generally, the development of student's intelligence. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17554 |
Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.