Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17554
Title: Роль проміжних ланок імплікаційних модельних ланцюжків у формуванні професійного інтелекту майбутніх педагогів
Authors: Босін, М.Є.
Рикова, Л.Л.
Keywords: модельні ряди
model series
професійна інтуїція
professional intuition
імплікаційний ланцюжок моделей
implikatsiynyy chain models
професійний інтелект педагога
professional intelligence teacher
Issue Date: 2009
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: В роботі на конкретних прикладах розглянуті різні варіанти модельних рядів, що з'єднують реперні (класичні) моделі. Показано, що сам процес створення таких рядів стимулює багатогранну структуру пізнавальних актів, розвиток професійної інтуїції і, в цілому, зростання інтелекту студентів.
Description: In this work different variation of model lines, which connect rapper (classical) models are considered on the definite examples. It's shown here, that the process of making such lines stimulates many-sided structure of cognitive act, development of professional intuition and, generally, the development of student's intelligence.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17554
Appears in Collections:Випуск 3(145)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bosin.pdf117,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.