Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17507| Title: | Герменевтичний підхід до навчання як умова самореалізації суб'єктів навчального процесу |
| Authors: | Лосєва, Н.М. |
| Keywords: | герменевтичний підхід hermeneutic approach педагогічна герменевтика teaching hermeneutics ціннісні настанови викладача valuable guidance teacher розуміння understanding діалогічне спілкування dialogic communication |
| Issue Date: | 2009 |
| Publisher: | ДонНТУ |
| Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
| Abstract: | Доведено необхідність розвитку у викладача ціннісної настанови на розуміння і висвітлено шляхи реалізації цієї ідеї в навчальному процесі. |
| Description: | It proves the need to develop teacher's understanding of any student in the process of tuition and the ways of reaching it are given. |
| URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17507 |
| Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| loseva.pdf | 64,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.