Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17235
Назва: Дослідження товарної кон’юнктури: генезис проблеми і уточнення цілі
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Ключові слова: товарна кон'юнктура, дослідження товарної кон'юнктури, проблеми дослідження, цілі дослідження, зовнішні чинники, внутрішні чинники, стабілізуюча форма добору.
Дата публікації: 2002
Видавництво: Економіка розвитку
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Дослідження товарної кон’юнктури: генезис проблеми і уточнення цілі [Текст] / О.А. Кратт // Економіка розвитку. – 2002. – №2(22). – С.97-99.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута необхідність досліджень товарної кон'юнктури. Вона обумовлена впливом на локальний ринок не тільки зовнішніх, але й внутрішніх чинників. Виходячи з даного підходу, ціль досліджень полягає у вивченні змін безпосередньо оферентів під впливом зовнішніх чинників, що веде до появи незалежності, усталеності, стабільності їх функціонування.
Опис: In the article the necessity of researches of a documentary conjuncture is esteemed. She is conditioned by effect on the local market not only external, but also internal factors. Outgoing from the given approach, the purpose of researches is encompass bye analysis of changes directly of tenders under an external influence, that conducts to occurrence of independence, immunity, stability of their operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17235
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт О.А._4.doc74 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.