Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16987
Title: Підготовка вчителя-філолога (інтегративний аспект)
Authors: Демченко, Л.А.
Keywords: вчитель філолог
teacher philologist
психолого-педагогічна компетентність
psychological-pedagogical competence
професійна підготовка вчителя
teacher training
інтеграція знань
integration of knowledge
Issue Date: 2008
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Abstract: Ефективне накопичення умінь та павичок майбутнього вчителя-філолога залежить від таких чинників: високий рівень знань спеціальних дисциплін, психолого-педагогічна компетентність. Ці компоненти є обов'язковими складовими системи підготовки майбутніх словесників. Правильно організований процес навчання студентів, прямо пропорційний ефективному кінцевому результату.
Description: Efficient accumulation of skills and the skills of a future teacher-philologist depends on such factors: the high level of knowledge of special subjects and psychological-pedagogical competence. These components are the obligatory components of the system of training of future. The correctly organized the training process of the students, is directly proportional to the effective end result.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16987
Appears in Collections:Випуск 2(133)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
демченко.pdf105,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.