Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16987
Title: | Підготовка вчителя-філолога (інтегративний аспект) |
Authors: | Демченко, Л.А. |
Keywords: | вчитель філолог teacher philologist психолого-педагогічна компетентність psychological-pedagogical competence професійна підготовка вчителя teacher training інтеграція знань integration of knowledge |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 |
Abstract: | Ефективне накопичення умінь та павичок майбутнього вчителя-філолога залежить від таких чинників: високий рівень знань спеціальних дисциплін, психолого-педагогічна компетентність. Ці компоненти є обов'язковими складовими системи підготовки майбутніх словесників. Правильно організований процес навчання студентів, прямо пропорційний ефективному кінцевому результату. |
Description: | Efficient accumulation of skills and the skills of a future teacher-philologist depends on such factors: the high level of knowledge of special subjects and psychological-pedagogical competence. These components are the obligatory components of the system of training of future. The correctly organized the training process of the students, is directly proportional to the effective end result. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16987 |
Appears in Collections: | Випуск 2(133) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
демченко.pdf | 105,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.