Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16601
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МОВНОГО ПОРТФЕЛЯ В РАМКАХ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ.
Автори: Романенко, М.В.
Кравченко, О.В.
Ключові слова: процес гуманізації
humanize
комунікативні методи
communication methods
рефлексивне мислення
reflexive thinking
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): The article deals with questions concerning changing of foreign languages studying technologies as a part of humanization process of high technical education. It is given attention to qualitative changes in motivation of foreign languages studying from the direction of students and experience application of modern communicative training methods. The possibilities of reflexive thinking development, the skills of self-examination, self-appraisal and self-dependent cognitive activity of students by means of portfolio technology are considered.
Опис: Стаття торкається питань зміни технології вивчення іноземних мов як частини процесу гуманізації вищої технічної освіти* Приділено увагу якісним змінам у мотивації до вивчення іноземних мов з боку студентів та досвіду впровадження сучасних комунікативних методів навчання. Розглянуто можливості розвитку рефлексивного мислення, навичок самоаналізу, самооцінки та самостійної пізнавальної діяльності студентів за допомогою технології портфоліо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16601
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
romanenko.pdf57,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.