Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15833
Назва: Підприємець в умовах суспільної трансформації: На шляху до нової соціальної ідентичності
Автори: Коржов, Г.О.
Ключові слова: предпринимательской идентичности
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Макіївського економіко-гуманітарного інституту. – 2006. – №12-13. – С. 233-239.
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної проблеми полягає в тому, що підприємці репрезентують абсолютно новий сегмент соціальної структури, для якого – навіть по п’ятнадцяти роках незалежності країни – ще немає чітко визначеного місця в соціальній ієрархії. Саме тому окреслення їх нинішніх позицій та аспірацій є нагальною потребою для вітчизняного суспільствознавства і всього суспільства загалом.
Опис: The article discusses the issue of the formation of nascent entrepreneurial identity among small and medium business people in a transformational society. Entrepreneurs’ identity is considered in three dimensions – collective, or group level, individual level, and positive/negative component. On the collective level one can observe strong identification with the behavioral strategies typical of the “self-made man” syndrome. The individual level identity is characterized by strong association with social norms and values. The research shows that the structure and content of entrepreneurial identity is immanently connected with the system of professional motivation and objective attributes of business success.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15833
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
соц.идентичность_МЭГИ.doc113,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.