Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Title: Теоретико-методологічні основи навчання обдарованих школярів:американський підхід
Authors: Тадеєв, П.О.
Keywords: обдаровані школяри
американські вчителі
навчання школярів
виховання школярів
gifted pupils
American teachers
teaching of schoolboys
education of pupils
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: У статті висвітлено методологічні засади навчання обдарованих школярів у США. Основна увага зосереджується на висвітленні процесу подолання труднощів, що виникають в американських учителів, у зв'язку з навчанням і вихованням обдарованих школярів.
Description: The article is devoted to methodological bases of gifted schoolchildren education in the USA.The core goal of the work is to clear up the difficulties which appear before the American teachers concerning education and instruction of the gifted
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11764
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тадеев.pdf110,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.