Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11601
Назва: Компонентний аналіз компетентнісно орієнтованої програми підготовки вчителів в університетах США
Автори: Черній, Л.В.
Ключові слова: компетентність
навчальна програма
competence
training program
підготовка вчителів
teacher training
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та проаналізовано основні складові компетентнісно орієнтованої навчальної програми підготовки вчителів у США.
Опис: The article deals with the main components of the competency based teacher education in the USA.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11601
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
черний.pdf92,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.