Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11160
Title: Корегування графіків руху маршрутних автобусів у вихідні і святкові дні у місті Івано-Франківську
Other Titles: Корректирование графиков движения маршрутных автобусов в выходные и праздничные дни в городе Ивано-Франковск
Correction of Public Bus Schedule on Weekdays and Public Holydays in Ivano-Frankivsk
Authors: Козак, Ф.В.
Богатчук, І.М.
Богатчук, М.І.
Козак, Ф.В.
Богатчук, И.М.
Богатчук, М.И.
Kоzak, F.V.
Bogatchuk, I.M.
Bogatchuk, М.І.
Keywords: АВТОБУС
ГРАФІК
ІНТЕРВАЛ РУХУ
ШВИДКІСТЬ
ЧАС ОБОРОТУ
ЗУПИНКА
АВТОБУС
ГРАФИК
ИНТЕРВАЛ ДВИЖЕНИЯ
СКОРОСТЬ
ВРЕМЯ ОБОРОТА
ОСТАНОВКА
BUS
SCHEDULE
TRAFFIC INTERVAL
SPEED
TURNROUND TIME
STOP
Issue Date: 2-Sep-2011
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Козак Ф.В. Корегування графіків руху маршрутних автобусів у вихідні і святкові дні у місті Івано-Франківську / Ф.В. Козак, І.М. Богатчук, М.І. Богатчук // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 13-22.
Abstract: Виконано обстеження роботи міських автобусів на маршруті № 86 м. Івано-Франківська. На основі отриманих даних і паспортних характеристик виконано розрахунки транспортно-експлуатаційних показників роботи автобусів на маршруті у вихідні та святкові дні, коли на дорогах міста відсутні затори. На основі аналізу отриманих результатів виникла можливість, за рахунок упорядкування часу на проміжні і кінцеві зупинки, а також збільшення технічної швидкості руху автобуса на 1,69 км/год, скоротити кількість автобусів на маршруті при збереженні попереднього інтервалу руху.
Description: The operation of buses on route № 86 in Ivano-Frankivsk is studied. The calculations of road-service indices of bus operation on the route on weekdays and public holidays are performed on the basis of findings and rating calculations, when congestions are absent on the road. On the basis of finding analysis it turned out possible to reduce bus number on the route by preserving the previous traffic interval due to time sequencing for intermediate stops and route terminal as well as road speed enhancing by 1,69 km/ hours.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11160
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:№1 (2011-12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козак 13-22.pdf402,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.