Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8752
Назва: Математическая модель процесса топливоподачи системой common rail с пьезоэлектрической форсункой
Інші назви: Математична модель процесу паливоподачі системою common rail з п'єзоелектричною форсункою
Mathematical Model of the Fuel Feed Process by the System Of “Common Rail” with the Piezoelectric Injector
Автори: Прохоренко, Андрей Алексеевич
Самойленко, Д.Е.
Мешков, Денис Викторович
Прохоренко, Андрій Олексійович
Самойленко, Д.Є.
Мешков, Денис Вікторович
Prochorenko, A.A.
Samojlenko, D.E.
Meshkov, D.V.
Ключові слова: АККУМУЛЯТОРНАЯ ТОПЛИВНАЯ СИСТЕМА
ПЬЕЗОЭЛЕКТРИЧЕСКАЯ ФОРСУНКА
АКУМУЛЯТОРНА ПАЛИВНА СИСТЕМА
П’ЄЗОЕЛЕКТРИЧНА ФОРСУНКА
BALLERY FUEL SYSTEM
PIEZOELECTRIC INJECTOR
Дата публікації: 25-вер-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Прохоренко А.А. Математическая модель процесса топливоподачи системой common rail с пьезоэлектрической форсункой / А.А. Прохоренко, Д.Е. Самойленко, Д.В. Мешков // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 6-12.
Короткий огляд (реферат): Представлена математическая модель процесса топливоподачи системой Common Rail с пьезоэлектрической форсункой. Рассмотрена конструкция топливной форсунки, назначение и принцип действия ее элементов. Приведено описание математической модели. Установлено, что результаты моделирования адекватно отображают процессы в топливной аппаратуре, а сама модель может быть использована при разработке, оптимизации и адаптации современной топливной аппаратуры.
Опис: In the article the mathematical model of the fuel feed process by the system of “Common Rail” with a piezoelectric injector is presented. The design of the fuel injector, function and a principle of its elements operation is considered. The description of the mathematical model is resulted. It is established, that results of modeling adequately display processes in the fuel equipment, and the model itself can be used at the working out, optimization and adaptation of modern fuel equipment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8752
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прохоренко.pdf725 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.