Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6713
Назва: | Визначення дійсного часу очікування пасажирів при оперативному управлінні |
Інші назви: | Определение действительного времени ожидания пассажиров при оперативном управлении Determination of the Passengers Real Waiting Time at the Operative Control |
Автори: | Куниця, Олексій Анатолійович Куница, Алексей Анатолиевич Kunitsa, O.A. |
Ключові слова: | ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ МАРШРУТНІ ЧАС ОЧІКУВАННЯ ДІЙСНИЙ РЕЖИМ РЕАЛЬНОГО МАСШТАБУ ЧАСУ СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНА ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПУНКТ ЗУПИНОЧНИЙ ОКРЕМИЙ МАСШТАБА ВРЕМЕНИ СИСТЕМА АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛЕНИЯ ПУНКТ ОСТАНОВОЧНЫЙ ОТДЕЛЬНЫЙ PASSENGER ROUTE TRANSPORTATION REAL WAITING TIME CONDITION MODE OF REAL TIME AUTOMATED OPERATIVE SYSTEM OF CONTROL SEPARATE STOPPING POINT |
Дата публікації: | 22-гру-2006 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Куниця О.А. Визначення дійсного часу очікування пасажирів при оперативному управлінні / О.А. Куниця // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 2(3). – С. 77-81. |
Короткий огляд (реферат): | З метою здійснення оперативного управління пасажирськими маршрутними перевезеннями обґрунтовано необхідність визначення дійсного часу очікування пасажирів на окремому зупиночному пункті за допомогою АСОУ. Розроблені залежності для визначення дійсного часу очікування пасажирів із урахуванням і без урахування кількості пасажи- рів, що увійшли в автобус на зупиночному пункті. Визначення дійсного часу очікування пасажирів у режимі реального масштабу часу дозволяє зменшити цого за рахунок управління пасажирськими маршрутними перевезеннями. |
Опис: | With the purpose of the operative passenger route transportation control realization the necessity of passenger real waiting time determination at the separate stopping point by means of ASOC is substantiated. Dependences for passenger real waiting time determination with and without reference to the number of passengers having boarded a bus at the stop are developed.Passengers real waiting time determination in the condition of real time allow its reduction at the expense of passenger route transportation control. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6713 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | №2 (2006-3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Куница О.А..pdf | 405,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.