Випуск 82 Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24
Дата випускуНазваАвтор(и)
2004Прибуток як джерело стійкого розвитку підприємстваМасленко, Ю.В.; Іващенко, Є.Б.
2004Удосконалення оцінки фінансового стану підприємства на основі використання інтегрального показникаМаляр, Ю.М.; Рубан, Т.Є.
2004Разработка системы показателей управления информационными ресурсамиШвец, И.Б.; Буряк, В.В.
2004Процесс мотивации в системе управленияСумин, В.А.
2004Модель оптимизации затрат на организационно-технические мероприятия по снижению накладных расходовЛысенко, А.И.; Калинаичева, Н.Б.
2004Комбинированная модель учета риска при оценке эффективности инвестиционных проектовСолодова, Л.А.; Солодова, О.А.
2004Моделювання процесу управління витратами на промисловому підприємствіКучер, В.А.
2004Оценка риска при прогнозировании прибыли на угольных шахтах методом имитационного моделированияШаповал, С.Н.; Овсянников, В.П.; Кочура, И.В,
2004Модель прогнозирования возникновения и развития экономического кризиса на уровне субъектов хозяйствованияМорозова, О.А.
2004Институциональный характер рынка в информационной экономикеАпатова, Н.В.
2004Некоторые проблемы в экономической теории рынкаБелоусенко, М.В.
2004Багаторівнева система оцінки конкурентоспроможності підприємствМатвійчук, А.В.
2004Сучасні аспекти та проблеми обгрунтування інвестиційних рішеньБагрова, І.В.; Яровенко, Т.С.
2004Напрями вдосконалення методики техніко-економічного обгрунтування великих інноваційних проектів розвиткуПугачовська, К.Й.
2004Об определении эффективности инновацийЗарембо, Ю.Г.
2004Внедрение инноваций: условия, эффективность, рискиШаповаленко, Н.В.
2004Методологія економічної оцінки якості продукціїМороз, О.В.; Ткачук, Л.М.
2004Удосконалення методики оцінки ефективності інноваційних проектівБагрова, І.В.; Гетьман, О.О.
2004Інноваційні ризикиРудь, Н.Т.
2004Роль коммуникационного процесса в организации маркетингового взаимодействияРыжкова, Г.А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24