Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35616
Title: | Прикладні аспекти створення адаптивних систем навчання |
Other Titles: | Applied aspects of creating adaptive learning systems |
Authors: | Суржа, Данило Олександрович |
Keywords: | веб додаток ASP.Net API C# JavaScript React HTML CSS SQL Auth0 Server система інтервального повторення |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Луцьк : ДонНТУ |
Citation: | Суржа Д. О. Прикладні аспекти створення адаптивних систем навчання : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Данило Олександрович Суржа. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ,2024.- 105 с. |
Abstract: | Об’єкт дослідження – процес створення адаптивних систем навчання для вивчення іноземних слів. Предмет дослідження – інструменти та методи розробки захищеного веб додатку для вивчення іноземних слів з використання системи інтервального повторення. Метою дослідження є створення ефективної адаптивної системи навчання для вивчення іноземних слів, що забезпечує персоналізований досвід для користувачів та інтегрує сучасні методи безпечної аутентифікації. Наукова новизна полягає впровадженні комплексного підходу до створення адаптивної системи навчання, яка використовує сучасні технології веб-розробки для забезпечення високого рівня захисту даних та індивідуалізації навчального процесу. Практичне значення полягає у розробці та впровадженні веб-додатку, що може бути використаний для вивчення іноземних мов в освітніх установах, а також самостійно користувачами. Це додаток дозволяє підвищити ефективність запам'ятовування нових слів завдяки інтервальному повторенню та інтерактивним вікторинам. |
URI: | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35616 |
Appears in Collections: | ОС "Бакалавр" КІТА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Підписаний ІПЗ-20_Суржа_ВКР_норм .pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.