Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35376
Назва: МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ ГРОМАДИ
Інші назви: MARKETING OF TERRITORIES IN THE SYSTEM OF SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT OF THE COMMUNITY
Автори: Придатько, Елла Миколаївна
Ключові слова: децентралізація
маркетинг територій
брендинг
територіальна громада,
соціально-економічний розвиток.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Покровськ : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Придатько Е. М. Маркетинг територій в системі управління соціальноекономічним розвитком громади / Е. М. Придатько // Наукові праці Донецького національного технічного університету: Всеукр. наук. зб. – Покровськ : ДонНТУ, 2020. - Серія: Економічна. - №1(22). – С. 81-89.
Серія/номер: Економічна;
Короткий огляд (реферат): Мета. Дослідження концепції маркетингу територій і особливостей використання інструментів та технологій маркетингу органами місцевого самоврядування у сфері соціально-економічного розвитку територіальної громади в сучасних економічних умовах. Методика. Аналіз теоретичних основ та практичного використання маркетингу територій у діяльності територіальних громад базується на методах теоретичного узагальнення, групування та конкретизації. Результати. Акцентовано увагу на запровадженні і використанні маркетингу територій у діяльності територіальних громад, а також означені якісні зміни на сучасному етапі децентралізації влади та ресурсів. Обґрунтовано, що застосування ефективних засобів управління, передусім на основі використання маркетингових підходів, а саме маркетингу і брендингу територій буде сприяти покращенню добробуту населення, розбудові інфраструктури, надання якісних послуг, залученню інвестицій і кваліфікованих кадрів, формуванні й просуванні власного бренда, що дасть можливість сформувати свою самоідентичність та позитивно вплине на економічний розвиток громади, регіону і країни в цілому. Проаналізовано застосування маркетингу територій і брендингу територіальними громадами Донецької області. За результатами дослідження запропоновано використання простих і малобюджетних інструментів для маркетингу і брендингу територій, а також долучати до цього процесу всіх стейкхолдерів території (населення, бізнес-структури, органи місцевого самоврядування), які зацікавленні в конкурентоспроможності та привабливості певної територіальної громади. Наукова новизна. Визначено місце маркетингу територій у діяльності територіальних громад в контексті управління соціально-економічним розвитком. Практична значимість. Результати дослідження формують науково-практичне підґрунтя для використання маркетингу територій у діяльності територіальних громад у сучасних економічних умовах, а також створення оптимальної і ефективної моделі управління територіальною громадою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35376
ISSN: 1680-0044
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри Економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-Prydatko-E..pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.