Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34860
Title: | Застосування інтерактивних засобів для створення учбового контенту на основі цифрових навчальних платформ |
Other Titles: | Application of interactive tools to create educational content based on digital educational platforms |
Authors: | Журавель, Галина Юріївна |
Keywords: | Google Sites Google Forms електронний підручник тестування інтерактивність цифровізація мультимедійність цифрові платформи |
Issue Date: | May-2023 |
Publisher: | Луцьк: ДонНТУ |
Citation: | Журавель, Г.Ю. Застосування інтерактивних засобів для створення учбового контенту на основі цифрових навчальних платформ: випускна кваліфікаційна робота … магістр : 121 Інженерія програмного забезпечення / Галина Юріївна Журавель. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2023. - 108 с. |
Series/Report no.: | 121 «Інженерія програмного забезпечення»; |
Abstract: | Об'єктом дослідження є технології використання інтерактивних засобів навчання в учбовому контенті закладу освіти. Предметом дослідження є методи й інтерактивні засоби навчання, їх застосування для створення учбового контенту. Мета роботи полягає в аналізі застосування цифрових навчальних платформ, мультимедійних, графічних, презентаційних та інших програмних засобів інтерактивного навчання, їх впливу на підвищення ефективності навчання студентів навчальних закладів першого рівня освіти. Методи досліджень базуються на сучасних положеннях цифрової трансформації освіти, дистанційного навчання, інтерактивного навчання. Практичне значення полягає в створенні навчального контенту з інтерактивними засобами навчання на освітніх цифрових навчальних платформах. |
URI: | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34860 |
Appears in Collections: | ОС "Магістр" КІТА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КР_2023_ІПЗзм-21_Журавель.pdf | 1,72 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.