Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34417
Title: Аналіз можливостей бренд-менеджменту підприємства
Other Titles: Analyzing the brand management capabilities of the enterprise
Authors: Касьяненко, Катерина Миколаївна
Keywords: бренд
brand
брендинг
бренд-менеджмент
імідж
стиль
продукт
торгова марка
можливості
загрози
розвиток
branding
brand management
image
style
product
trademark
opportunities
threats
development
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Луцьк : ДонНТУ
Citation: Касьяненко, К.М. Аналіз можливостей бренд-менеджменту підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент (освітня програма «Менеджмент») / Касьяненко Катерина Миколаївна. – Луцьк : ДонНТУ, 2023. – 73 с.
Abstract: В роботі вивчено сутність брендингу та бренд-менеджменту підприємства, механізм формування бренд-орієнтованого менеджменту підприємств, методичні основи аналізу можливостей бренд-менеджменту, проаналізовано можливості бренд-менеджменту підприємства, розроблено пропозиції щодо розвитку можливостей бренд-менеджменту підприємства. The essence of branding and brand management of the enterprise, the mechanism of formation of brand-oriented management of enterprises, methodical bases of analysis of possibilities of brand management are studied, the possibilities of brand management of the enterprise are analyzed.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34417
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Б_МЕНз-19_Касьяненко К.М..pdf5,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.