Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33777
Title: | Методичні вказівки до виконання практичних занять та розрахункової роботи з дисципліни: «Аналіз та розрахунок характеристик електромагнітних полів» для студентів денної та заочної форм навчання усіх спеціальностей |
Authors: | Вовна, Олександр Володимирович Шеїна, Ганна Олександрівна |
Keywords: | електронна техніка електроніка електричне поле магнітне поле електромагнітне поле провідник заряд конденсатор циліндричний конденсатор плаский конденсатор рівняння Пуассона і Лапласа теорема Гаусса |
Issue Date: | 31-May-2022 |
Publisher: | ДВНЗ Донецький Національний Технічний Університет |
Citation: | Методичні вказівки до виконання практичних занять та розрахункової роботи з дисципліни: «Аналіз та розрахунок характеристик електромагнітних полів» для студентів денної та заочної форм навчання усіх спеціальностей [Електронний ресурс] / уклад.: О.В. Вовна, Г.О. Шеїна. – Луцьк : ДонНТУ, 2022. – 152 с. |
Abstract: | Методичні вказівки є практикумом з дисципліни «Аналіз та розрахунок характеристик електромагнітних полів», у них викладено необхідні положення під час підготовки до лабораторних робіт, порядок виконання та завдання до лабораторних робіт, зміст звіту та контрольні запитання. |
Description: | У даних методичних вказівках поєднані основні теоретичні положення теорії електромагнітного поля та приклади розв’язання задач. До кожного розділу викладається теорія, потім надається розбір типових завдань. Після цього для можливості самостійного оволодіння матеріалом приводяться індивідуальні завдання у відповідності з варіантом. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33777 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання кафедри електронної техніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МВ_до ПЗ і РР АРХЕП.pdf | 4,46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.