Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33567
Title: Проєктування та розробка системи підтримки прийняття рішень для організації розподілу робіт
Other Titles: Projecting and development of a decision support system for the organization of the division of labor
Authors: Ампольський, Вадим Сергійович
Keywords: метаевристичні методи
мурашиний алгоритм
XML
C#
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Покровск: ДонНТУ
Citation: Ампольський, В. С. Проєктування та розробка системи підтримки прийняття рішень для організації розподілу робіт : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 122 «Комп’ютерні науки» / Ампольський Вадим Сергійович. – Покровськ: ДонНТУ, 2021. - 101 с.
Abstract: Об’єкт дослідження – процес відкриття фіксованої кількості торгівельних точок із дотриманням вимоги мінімізації фінансових та часових витрат. Предмет дослідження – мінімізація часу виконання робіт для відкриття торгівельних точок за рахунок використання метаевристичних методів комбінаторної оптимізації. Метою роботи є мінімізація часу виконання проекту з тим, щоб оптимізувати використання грошових коштів, що виділяються на проект. Методи дослідження. У роботі використовується евристичний підхід до вирішення поставленої задачі. Для імітації процесу виконання робіт обрано алгоритм комп’ютерного моделювання подій та підхід, подібний до принципу роботи мурашиного алгоритму. Наукова новизна передбачуваних результатів полягатиме в отримані максимально близького до оптимального рішення без повного перебору усіх можливих варіантів. Практична цінність передбачуваних результатів – це автоматично згенерований порядок виконання робіт, який дозволить максимально оптимально використовувати наявні ресурси.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33567
Appears in Collections:ОС "Магістр" КІТА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_м_КН20_Ампольский_ВС.pdf2,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.