Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32912
Title: ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ ОНЛАЙН-ПРОСУВАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: інтернет-технології
просування
канали комунікації
нтернет-магазини
соціальні мережі
e-commerce
Issue Date: May-2021
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Мізіна, О.В. Інтернет-технології та інструменти онлайн-просування торговельних підприємств / О.В. Мізіна // Актуальні проблеми теорії менеджменту, маркетингу та фінансів: наукові ідеї та механізми реалізації : матер. Всеукр. наук. конф. (із зарубіжною участю) (, 12–13 травня 2021 р.). - Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2021. - С.201-205. – Бібліогр.: 6 назв.
Abstract: На прикладі огляду однієї з найбільш конкурентних ніш в сфері e-commerce (продажі електроніки та побутової техніки) досліджено ключові тренди в онлайн-продажах українських Інтернет-магазинів та окреслено напрями розробки стратегії онлайн-просування, виходячи з цілей і обмежень. Різноманіття цілей маркетингових стратегій – від зростання пізнаванності окремого бренду до збільшення загального обсягу продажів - потребує різної уваги до складових комплексу маркетингу, але у будь-якому випадку використання окремих інструментів Інтернет-маркетингу, як і окремих каналів Інтернет-комунікацій без врахування їх особливостей та особливостей відповідної Інтернет-аудиторії не лише не призводить до підвищення ефективності діяльності, а може мати наслідком зайві фінансові та іміджеві втрати та зменшення кола покупців.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32912
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мізіна-конф. УФЕБ.pdf563,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.