Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32368
Title: Аналіз феномену прокрастинації управлінських кадрів в реаліях сьогодення
Authors: Несторук Наталія Атнатоліївна, Придатько Ігор Владиславович
Keywords: прокрастинація
управлінські кадри
здобувачі вищої освіти
навчально-пізнавальна діяльність
академічна успішність
фахова компетентність
Issue Date: 16-Apr-2020
Publisher: Покровськ ДВНЗ «ДонНТУ»
Citation: Несторук Н.А., Придатько І.В. Аналіз феномену прокрастинації управлінських кадрів в реаліях сьогодення // Новітні технології в освіті, науці та виробництві: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції, 16 квітня 2020 р. – Покровськ: ДВНЗ «ДонНТУ».- С. 112-115
Abstract: В роботі встановлено, що прокрастинація – відкладання важливих справ на потім, стала актуальною проблемою сьогодення. Також виявлено причини її виникнення, виділивши тривожність, стрес, страхи невдачі, успіху, втрати контролю над ситуацією, надмірного відособлення та розглянуто класифікацію, виділивши наступні види: щоденна; в прийнятті рішень; компульсивна; академічна, тобто відкладання виконання навчальних завдань, підготовки до іспитів тощо. З’ясовано фактори, що впливають на появу даного феномену, серед яких: відтермінування винагород; недостатня мотивація; необхідність взаємодії з людьми, які викликають негативні емоції; перфекціонізм; умови навчального процесу, які провокують прокрастинацію а саме: нудні, рутинні, неприємні завдання, тривалий термін їх виконання, нав'язаність завдань ззовні, тощо. Обґрунтовано необхідність пошуку нових шляхів послаблення та подолання феномену прокрастинації за рахунок активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, що підвищить успішність, і, безперечно, рівень фахової компетентності майбутніх управлінських кадрів.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32368
Appears in Collections:Наукові праці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.