Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110
Title: Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена
Authors: Кролевець, Вадим Ігорович
Keywords: Unreal Engine
Blueprint
C++
Issue Date: 15-Jun-2020
Publisher: Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ
Citation: Кролевець В. І. Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Кролевець Вадим Ігорович. – Покровськ, 2020. – 96 с.
Series/Report no.: Інженерія програмного забезпечення;
Abstract: Об’єктом дослідження є процеси створення ігрових додатків на базі ігрового рушія Unreal Engine 4. Предметом дослідження є основні алгоритми і методи розробки антагоністичної 2D гри в жанрі арена. Мета роботи полягає в розробці сценарію та логіки багатокористувацького антагоністичного 2D ігрового додатку в жанрі арена засобами C++, blueprint, Unreal Engine 4. Методи дослідження базуються на основних принципах теорії ігор, теорії алгоритмів, векторної графіки, та теорії алгоритмів. Практичним результатом є розроблений ігровий додаток в жанрі арена, який в подальшому може розвиватися та стати доступним для загального користування.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" КНТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кролевець_В.І._ІПЗ-16.pdf2,9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.