Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698
Назва: Системний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях. Ч. 1
Автори: Костюченко, Михайло Петрович
Ключові слова: система
модель
онтологія
гносеологія
педагогічна система
системні дослідження
системний підхід
об’єкт
Дата публікації: 2018
Видавництво: Покровськ; ДонНТУ
Серія/номер: ;№1 (22)
Короткий огляд (реферат): Проаналізований компонентний склад системних досліджень у науці. Виділена центральна роль системного підходу, який відповідає новій науковій парадигмі дослідження складних динамічних об’єктів. Як приклад такого об’єкта розглянута педагогічна система. У межах метасистеми аналізується сутність, властивості (атрибути) та ознаки системних дидактичних об’єктів відповідно до онтологічних і гносеологічних аспектів дослідження.
Опис: Проведений аналіз основних понять ситемного підходу, які релевантні педагогічним дослідженням
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Системний підхід. Ч.1.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.