Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31696
Назва: Інформаційний підхід у науці та у педагогічних дослідженнях
Автори: Костюченко, Михайло Петрович
Ключові слова: предметна галузь
система
інформація
знак
сенс
подія
повідомлення
ентропія
властивість
освіта
навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Покровськ; ДонНТУ
Серія/номер: ;№1-2 (18-19)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена сутності інформаційного підходу в науці та можливостях його ефективного застосування в педагогічних дослідженнях. В історичному розрізі проаналізовані концепцій інформації. Показано, що при проектуванні навчального процесу потрібно враховувати основні властивості та характеристики навчальної інформації.
Опис: Аналіз інформаційного підходу в науці та в педагогічних дослідженнях
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/31696
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст.Інформ.підхід в наук. досл..pdf454,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.