Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30828
Title: Мотивація в поведінці споживача – інструмент ефективної маркетингової політики
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Карасьова, Оксана Миколаївна
Keywords: мотивація, поведінка споживача, товари, інтегровані моделі
Issue Date: Oct-2016
Publisher: studnauka.com - Україна -2016
Citation: Матеріали ХXVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Новини наукової думки ХXІ століття» 15 – 30 жовтня 2016 року з різних сфер знань. - С.22-26
Abstract: Існує доволі значний набір маркетингових інструментів впливу на поведінку споживача, його мотивацію, зміну ставлення споживачів до марки та методів модифікації поведінки. Маркетологам потрібно правильно організувати роботу маркетингових інструментів, щоб спонукання споживача до покупки виходило безпосередньо від самого товару.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30828
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sbornik14.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.