Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30826
Title: Особливості формування маркетингової товарної політики на промисловому підприємстві
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Нагорна, Ольга Андріївна
Keywords: маркетингова товарна політика, промислове підприємство, конкуренти, логістична складова
Issue Date: Nov-2015
Publisher: Studnauka.com - Україна - 2015
Citation: Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Науковий прогрес третього тисячоліття» 15-30 листопада 2015 року з різних сфер знань. – С. 24-27
Abstract: Товарна політика на промисловому підприємстві має певні особливості, що відрізняють її від відповідної політики на споживчому ринку. Однією з головних вимог до товарів промислових підприємств є якість продукції, тому що саме від якості цих товарів залежить виробництво та якість товарів підприємств-споживачів. При розробці та розвитку нового продукту на промисловому ринку необхідно безпосередньо враховувати думки споживачів і фахівців, відслідковувати і враховувати технічні зміни у виробництві, пристосовуватися до змін у зовнішньому середовищі й потребах підприємств-споживачів
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30826
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник.pdf966,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.