Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29785
Title: Підвищення ефективності електроживлення системи власних потреб ТЕС
Other Titles: Improving the power supply efficiency of TPP`s own needs system
Authors: Добровольський, Олексій Євгенович
Keywords: ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
СОНЯЧНА ЕНЕРГІЯ
ІНСОЛЯЦІЯ
ТРЕКЕРНА СИСТЕМА
АКУМУЛЯТОРНА БАТАРЕЯ
ІНВЕРТОР
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Добровольський, О. Є. Підвищення ефективності електроживлення системи власних потреб ТЕС: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 144 "Теплоенергетика" (освітня програма "Теплоенергетика") / О. Є. Добровольський.- Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2018.- 77 с.
Series/Report no.: Теплоенергетика;
Abstract: Об'єкт дослідження – теплова електростанція з власними потребами. Мета роботи – є вибір та Розрахунок основних складових енергосистеми на основі фотоелектричних сонячних перетворювачів для використання на ТЕС для живлення системи акумуляторних батареї, що забезпечити власні потреби. Методи дослідження – математичні розрахунки, аналіз, синтез. У роботі проведено вибір та розрахунок енергетичної системи для енергоживлення об’єкту із заданими географічними координатами,значеннями річного енергоспоживання об’єкта та його режимом енергозабезпечення згідно з умовами роботи. Розраховано режим роботи фотоелектричної електростанції задля живлення систем акумуляторних батареї (АБ), що входять в систему власних потреб ТЕС на час аварійної ситуації , коли з ладу вийшов генератор, відмовив вимикач и можна запустити енергоблок з гарячого стану для ТЕС, відмовив вимикач в період ремонту суміжного вузла до якого приєднано генератор.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29785
Appears in Collections:ОС "Магістр" КІТА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_М_ТЕПм17_Добровольский_ОЄ.pdf3,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.