Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29186
Title: Аналіз та удосконалення дидактичного забезпечення фундаментальної підготовки майбутніх фахівців. Фізико-математична освіта. 2018. Випуск 2(16). С. 112-116. DOI 10.31110/2413-1571-2018-016-2-021
Authors: Сергієнко Людмила Григорівна
Keywords: методика (дидактика) вищої школи
фундаментальна технічна освіта
професійна спрямованість навчання,
проблема.
Issue Date: Sep-2018
Publisher: Makarenko Sumy State Pedagogical University, 2018
Citation: У даній статті проведений детальний аналіз дидактики фундаментальної освіти вищого технічного навчального закладу (на прикладі загальної фізики, яка викладається студентам технічних спеціальностей) та наведені певні шляхи реалізації принципів формування професійної спрямованості підготовки сучасних фахівців, які повинні буди конкурентоспроможними на внутрішньому та зовнішньому ринках труда.
Series/Report no.: UDC 53+51]:37(051);
Abstract: У даній статті проведений детальний аналіз дидактики фундаментальної освіти вищого технічного навчального закладу (на прикладі загальної фізики, яка викладається студентам технічних спеціальностей) та наведені певні шляхи реалізації принципів формування професійної спрямованості підготовки сучасних фахівців, які повинні буди конкурентоспроможними на внутрішньому та зовнішньому ринках труда.
Description: Sergienko L. Analysis and improvement of didactics providing of fundamental preparation future specialists // F 45 Physical and Mathematical Education : Scientific Journal. Issue 2(16) / Makarenko Sumy State Pedagogical University, Physics and Mathematics Faculty ; O.V. Semenikhina (chief editor). Sumy : [Makarenko Sumy State Pedagogical University], 2018. P. 112-116.
URI: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/29186
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_2-16-Sergienko_FMO.pdf.pdf856,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.