Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2916
Назва: Особливості архітектурної побудови систем формування тривимірних зображень
Інші назви: Architecture features of three-dimensional image generation systems
Автори: Романюк, А.Н.
Обидник, М.Д.
Романюк, О.В.
Костюкова, Н.С.
Ключові слова: three-dimensional image
graphics card
pipeline
graphic scenes synthesis
shade processor
parallelization
тривимірне зображення
конвеєр
відеокарта
розпаралелення
синтез графічних сцен
шейдерний процесор
Дата публікації: 2010
Видавництво: ДВНЗ «ДонНТУ»
Бібліографічний опис: Особенности архитектурного построения систем формирования трехмерных изображений / Романюк А.Н., Обидник М.Д., Романюк О.В., Костюкова Н.С.//Научные труды ДонНТУ. Серия «Информатика, кибернетика и вычислительная техника».– 2010.– Вып. 12(165).– С. 87-94
Серія/номер: Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка;15
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості функціонально-архітектурної побудови систем формування тривимірних зображень, основні підходи до розпаралелення процедур синтезу графічних сцен, технології об'єднання двох або більше відеокарт в одній системі для спільної роботи над одним зображенням. Показано, що підвищення продуктивності та реалістичності можна досягти за рахунок використання нових підходів для формування тривимірних зображень, підвищення функціональних можливостей та продуктивності шейдерних процесорів. Розширення функціональності шейдерних процесорів дасть можливість реалізувати більш реалістичні зображення, а також зменшить навантаження на центральний процесор і шину обміну даними між системною платою й відео картою
Опис: In work the features of functional-architectural construction of three-dimensional picture generation systems, basic approaches to synthesis of graphic stages paralleling, technologies of two and more graphics cards union for the joint creating of one image are considered. It is shown, that the rise of productivity and realistic can be attained due to the use of new approaches for the three-dimensional picture generation and rise of functional possibilities and productivity of shade processors. Expansion of functionality of shade processors will give possibility to realize more realistic images, decrease loading on central processing unit and tire of exchange by data between the system board and graphics card
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2916
Розташовується у зібраннях:Випуск 12(165)
Статті співробітників кафедри ПМІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Architecture features of three-dimensional image generation systems.pdf639,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.