Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26653
Title: | Вища інженерна освіта в ДонНТУ: від традицій до інновацій |
Authors: | Мінаєв, О.А. Башков, Є.О. Дацун, Н.М. |
Keywords: | вища інженерна освіта комбіноване навчання змішана модель навчання педагогічний експеримент |
Issue Date: | 23-Dec-2013 |
Citation: | О.А. Мінаєв, Є.О. Башков, Н.М. Дацун. Вища інженерна освіта в ДонНТУ: від традицій до інновацій // Презентації доповідей на Міжнародному семінарі Cloud Technologies in Education'2013 (CTE2013). 23 грудня 2013 р. Частина 2. - http://cc.ktu.edu.ua/?p=163 |
Abstract: | Метою дослідження є вивчення можливостей застосування змішаної моделі навчання в технічному університеті. Завдання дослідження: вивчити можливості використання інноваційних ІТ-технологій; застосувати інноваційні педагогічні моделі при навчанні бакалаврів і фахівців технічних напрямків підготовки і спеціальностей. Об'єктом дослідження є організація навчального процесу. Змішана модель навчання є предметом дослідження. У дослідженнях використані анкетування та експериментальне дослідження. Результатом дослідження є підготовка і проведення педагогічного експерименту з використання змішаного навчання в технічному університеті. У результаті підготовки педагогічного експерименту розроблені електронні кейси дисциплін, забезпечена системотехнічна та організаційна підтримка доступу до них з корпоративної мережі та Інтернет, онлайн-сервісів для взаємодії студентів з викладачами та самоконтролю. Досвід проведення експерименту може бути рекомендований для узагальнення і формування пропозицій МОНУ щодо внесення змін до норм часу діяльності викладачів при використанні інноваційних технологій та комбінованого навчання. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26653 |
Appears in Collections: | Публікації у збірниках праць конференцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вища інженерна освіта в ДонНТУ.ppt | 229 kB | Microsoft Powerpoint | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.