Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26080
Title: | Підвищення ефективності користувальницького інтерфейсу віртуальних лабораторних робіт |
Authors: | Дацун, Н.М. Горецький, О.А. |
Keywords: | эффективность пользовательского интерфейса effectiveness of the user interface метод фокусгрупп Focus group method модель GOMS GOMS Models виртуальная лабораторная работа virtual laboratory work социальные сети social networks юзабилити-тестирование usability testing ефективність користувальницького інтерфейсу метод фокус-груп віртуальна лабораторна робота модель GOMS соціальні мережі юзабіліті-тестування |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Донецкий национальний технический университет |
Citation: | Дацун Н.М., Горецький О.А. Підвищення ефективності користувальницького інтерфейсу віртуальних лабораторних робіт // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка». - Вып. 15 (203). - Донецк: ДонНТУ, 2012. - С. 239-244. |
Abstract: | Запропонований метод оцінки користувальницького інтерфейсу, який поєднує тестування за участю користувачів та метод, заснований на формальному розрахунку. Наведено результати експериментальних досліджень ефективності користувальницького інтерфейсу віртуальних лабораторних робіт. Цільова аудиторія для проведення досліджень була сформована за допомогою соціальних мереж |
Description: | The method of evaluation of the user interface is offered. It combines testing with participation of users and a method based on a formal calculation. Results of experimental studies on the effectiveness of UI of virtual labs are given. The target audience for carrying out researches was created by means of social networks |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26080 |
Appears in Collections: | Випуск 15(203) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
datsun-goretsky.pdf | 585,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.