Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25308
Title: Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції
Other Titles: Севрюкова С.В. Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції / С.В. Севрюкова//Збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» 26-28 вересня 2013 року. – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С. 151-153.
Authors: Севрюкова, Світлана Валеріївна
Keywords: маркетигові ризики
marketing risks
методи управління
management methods
Issue Date: 24-Mar-2014
Series/Report no.: Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу;
Abstract: В праці висвітлені основні проблеми управління маркетинговими ризиками в поцесі інтеграції національни підприємств, за рахунок розширення спектру використання в практиці методів зниження маркетингових ризиків.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25308
ISSN: УДК 658.8.001.76:658.62.009.12
Appears in Collections:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.