Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24383
Title: ПРОЦЕСНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ЗАДАЧАХ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Тарасова, Олена Олександрівна, Барлет, Ольга Костянтинівна
Issue Date: 17-Nov-2011
Publisher: Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.
Citation: Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.
Series/Report no.: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку;с. 9-13
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24383
Appears in Collections:Монографії за результатами науково-дослідної роботи, матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
section4.pdf3,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.