Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24121
Title: Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством
Authors: Калмикова, Наталія Михайлівна
Kalmykova, N.M.
Keywords: система
маркетинговий менеджмент
стратегія
system
marketing management
strategy
Issue Date: 2013
Publisher: Вісник Донецького національного університету. Серія В. Економіка і право. – №1. – 2013. – С.55-57
Abstract: В статті розглянуто сутність маркетингового менеджменту. Визначено його місце і роль в загальній системі менеджменту. Досліджено теоретичні підходи та напрями використання маркетингового менеджменту на підприємстві.
Description: Essence of marketing management is considered in the article. His location and role are determined in the general system of management. Theoretical approaches and directions of the use of marketing management are investigational on an enterprise.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24121
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.