Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23946
Title: | УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ КОМПЛЕКСУ «ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ – УНІВЕРСИТЕТ» |
Other Titles: | Совершенствование профессиональной подготовки будущих педагогов в учебно-воспитательном процессе комплекса «педагогический колледж - университет» Improvement of professional training of future teachers in educational process of a complex "training college - University" |
Authors: | ВОЛИНЕЦЬ, К. І. Волынец, К. И. Wolyniec, K. I. |
Keywords: | higher education professional training of future teachers educational environment educational technology complex “Teachers College – University” высшее учебное заведение профессиональная подготовка будущих педагогов образовательная среда технология обучения комплекс «педагогический колледж - университет» вищий навчальний заклад професійна підготовка майбутніх педагогів освітнє середовище технологія навчання комплекс «педагогічний коледж – університет» |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Abstract: | У статті розкрито деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів у навчально-виховному процесі комплексу «педагогічний коледж – університет». Висвітлено особливості підготовки конкурентоспроможних фахівців у вищому педагогічному навчальному закладі. |
Description: | The article explores some aspects of improving professional training of future teachers in the educational process of the “Teachers College – University”. Features of training top professionals in the higher educational establishment. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23946 |
Appears in Collections: | Випуск 8 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
volinech.pdf | 176,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.