Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/23945
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ДОСВІДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Other Titles: Психолого-педагогические основы формирования социокультурного опыта младших школьников
Psychologо-pedagogical bases of forming of sociocultural experience of junior schoolboys
Authors: Вертило, С.В.
Вертыло, С.В.
Vertulo, S. V.
Keywords: culture
sociocultural experience
values
social education
junior schoolboys
культура
социокультурный опыт
ценности
социальное воспитание
младшие школьники
соціокультурний досвід
цінності
соціальне виховання
молодши школяри
Issue Date: 2010
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Abstract: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні характеристики соціокультурного досвіду в контексті процесу формування соціокультурного досвіду як становлення інтелектуальних, морально-етичних, емоційно-вольових, естетичних якостей особистості, що забезпечує сприйняття і усвідомлення особистістю себе, свого Я, з метою оптимальної взаємодії з оточуючим світом та продуктами культури.
Description: In the article psychologо-pedagogical descriptions of sociocultural experience are reasonable in an user of forming of sociocultural experience structure as becoming of intellectual,morally- ethics, emotionally - volitional, aesthetic internalss personalities which provide perception and realization personality itself, it I, with the purpose of the optimal co-operating with outward things and foods of culture.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23945
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vertilo.pdf198,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.