Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23722
Title: | ІНДИВІДУАЛЬНА ТРАЄКТОРІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ У КОНЦЕПЦІЇ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» |
Other Titles: | Индивидуальная траектория обучения будущих специалистов информационной безопасности в концепции «золотой пропорции». Individual trajectory of training of the future experts on information safety in the concept of «a gold proportion» |
Authors: | КОЛЯДА, М.Г. Kolyada, M. |
Keywords: | «a gold proportion» a trajectory of training condensation of the educational information «золотая пропорция» траектория обучения уплотнение учебной информации «золота пропорція» траєкторія навчання ущільнення навчальної інформації |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 |
Abstract: | У статті розглядається методика побудови індивідуальної траєкторії навчання майбутніх фахівців з інформаційної безпеки у концепції «золотої пропорції». Автор наводить розрахунки відсотків ущільнення навчальної інформації при індивідуальній траєкторії навчання. |
Description: | In article the technique of construction of an individual trajectory training of the future experts on information safety in the concept of «a gold proportion» is considered. The author results calculations of a percentage parity of condensation of the educational information at an individual trajectory of training. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23722 |
Appears in Collections: | Випуск 7 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
koljada.pdf | 111,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.