Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23662
Title: Теорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностей
Other Titles: Theory and Practice of Modern Marketing: the Experience of Revisiting Values
Теория и практика современного маркетинга: опыт переоценки ценностей
Authors: Кендюхов, О.
Kendyukhov, A.V.
Кендюхов, А.
Keywords: філософія маркетингу
потреби
цінності
ознаки
суспільство споживання
Україна
економічна криза
philosophy of marketing
needs
values
attributes
consumer society
Ukraine
economic crisis
философия маркетинга
потребности
ценности
признаки
Общество потребления
Украина
экономический кризис
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 39-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2011.
Abstract: Проаналізовано сутність філософії маркетингу, сформульовані її основні засади та виокремлено основні ознаки Товариства споживання. Розкрито механізм впливу філософії маркетингу на людську свідомість і показано її вплив на сьогодення і майбутнє людської цивілізації.
Description: The paper analyzes the essence of the marketing philosophy, formulates its basic principles and states the basic features of a consumer society. The mechanism of the marketing philosophy impact on human consciousness is revealed and its influence on present and future of human civilization is illustrated.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23662
Appears in Collections:Випуск 39-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf270,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.