Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/23591
Title: Взаємозв'язок банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку
Other Titles: Взаимосвязь банковского маркетинга и макроэкономической ситуации на кредитном рынке
Authors: Солодка, О.О.
Keywords: кредитний ринок
credit market
макроекономічна ситуація
macroeconomic situation
банківський маркетинг
bank marketing
стратегія маркетингу
marketing strategy
Issue Date: 2003
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 56. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Abstract: Обгрунтована необхідність врахування особливостей макроекономічної ситуації на кредитному ринку в ході розробки та реалізації стратегії банківського маркетингу. Запропонована системна модель взаємозв'язку банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку, яка містить системну та ситуаційну складові.
Description: The article proves the necessity of the account of features of the macroeconomic situation in the credit market during the development and implementation of strategy of Bank marketing. Proposed system model of relationship banking marketing and macroeconomic situation in the credit market, which contains the system and situational components.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23591
Appears in Collections:Випуск 56

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
132-138.pdf5,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.