Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23320
Title: | ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ – КОНТРОЛЬ ИЛИ МОТИВАЦИЯ? |
Authors: | Чайка, Л. В. Доброгорская, Л. Н. |
Keywords: | учебный процесс the learning process самостоятельная работа independent work студенты-первокурсники first-year students личностно ориентированное обучение personally oriented training |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року |
Abstract: | Знання основ загальної хімії є обов’язковою складовою в процесі підготовки майбутніх фахівців-інженерів. Індивідуальні завдання студентів (ІЗС) – одна з форм активізації самостійної роботи студентів, яка повинна враховуватися викладачем нарівні з оцінкою модульного контролю при підсумковому оцінюванню знань студентів. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23320 |
Appears in Collections: | Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
chayka.pdf | 86,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.