Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23320
Title: ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ – КОНТРОЛЬ ИЛИ МОТИВАЦИЯ?
Authors: Чайка, Л. В.
Доброгорская, Л. Н.
Keywords: учебный процесс
the learning process
самостоятельная работа
independent work
студенты-первокурсники
first-year students
личностно ориентированное обучение
personally oriented training
Issue Date: 2005
Publisher: ДонНТУ
Citation: Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
Abstract: Знання основ загальної хімії є обов’язковою складовою в процесі підготовки майбутніх фахівців-інженерів. Індивідуальні завдання студентів (ІЗС) – одна з форм активізації самостійної роботи студентів, яка повинна враховуватися викладачем нарівні з оцінкою модульного контролю при підсумковому оцінюванню знань студентів.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23320
Appears in Collections:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chayka.pdf86,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.