Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23247
Title: МАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ЗНАНИЙ: МЕТОДИЧЕСКИЙ ПОДХОД
Authors: Евдокимов, Ф.И.
Keywords: экономика знаний
knowledge economy
методология измерения знаний
methodology for measuring knowledge
конкуренция на рынке услуг высшего образования
competition in the market of higher education
Issue Date: 2005
Publisher: ДонНТУ
Citation: Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
Abstract: Виконаний аналіз методів оцінки економіки знань. Обґрунтовані чинники, що впливають на ціноутворення знань.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23247
Appears in Collections:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
evdokimov.pdf96,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.