Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/223
Title: Обоснование необходимости использования математических методов при оценке экономической эффективности рекламной деятельности
Authors: Боталова, Н.П.
Клочко, А.А.
Keywords: экономическая эффективность
economic efficiency
рекламная деятельность
advertising activity
оценка эффективности
assessment of efficiency
эффективность рекламы
advertising effectiveness
Issue Date: 2007
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 268 - 272
Series/Report no.: Економічна;51
Abstract: В статье исследуются институциональные аспекты функционирования предприятия в современной экономике. Проблема рассматривается во взаимосвязи технико-технологической и социальной обусловленности.
Description: The paper explores the institutional aspects of the functioning of the enterprise in the modern economy. The problem is discussed in conjunction technical-technological and social aspects.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/223
Appears in Collections:Випуск 31 - 3 (117)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.