Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21898
Назва: Роль маркетингових досліджень у системі прийняття управлінських рішень на підприємстві
Автори: Щербакова, К.О.
Школяренко, О.О.
Ключові слова: Маркетингові дослідження
інформаційна економіка
управлінські рішення
якість управління
Дата публікації: 29-бер-2012
Бібліографічний опис: Дні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21898
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_marketyngovyh_doslidjen_Sherbakova_Shkolyarenko.pdf706,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.