Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21799
Назва: MARKETING CAMPAIGNS OF THE LOW-COST AIRLINES IN UKRAINE OR AROUND THE WORLD FOR $1867
Автори: ШТЕНГЕ, А.А.
Ключові слова: MARKETING
AIRLINES
CAMPAIGNS
Дата публікації: кві-2010
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 222 с.
Короткий огляд (реферат): Проанализированы причины низких издержек low-cost авиалиний, маркетинговые приемы борьбы за пассажиров, проблемы прихода новых авиакомпаний на украинский рынок авиа перевозок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21799
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtenge.pdf345,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.