Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21713
Назва: Современные тенденции и направления развития автомобилестроительной компании
Інші назви: Сучасні тенденції і напрямки розвитку автомобілебудівної компанії
Автори: Семенов, A.Г.
Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Семенов, Г.А.
Ключові слова: стратегический менеджмент
strategical management
рынок автомобилей
car market
производство автомобилей
car production
стратегия горизонтальной диверсификации
strategy of horizontal diversification
автомобилестроение
automotive
Дата публікації: 2003
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 65. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены концептуальные подходы по дальнейшему развитию автомобилестроительной компании, выявлены особенности и современные тенденции по стратегии дальнейшего развития ЗАО «ЗАЗ» на основе совершенствования структуры управления, расширения интеграционных связей с другими компаниями, сокращения собственных расходов и др.
Опис: The article considers the conceptual approaches to further development of the motor company's peculiarities and current trends of further development strategy of CJSC «ZAZ» on the basis of improvement of the management structure, expansion of integration ties with other companies to reduce their own expenses and other.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21713
Розташовується у зібраннях:Випуск 65

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
127-134.pdf6,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 127-134.pdf33,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.