Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21347
Title: СТРАТЕГІЧНА МАРКЕТИНГОВА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОВГОСТРОКОВОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
Authors: АНТИПЕНКО, К.А.
Пехтерева, В.В.
Keywords: МАРКЕТИНГ
ПІДПРИЄМСТВА
конкуренція
Issue Date: Apr-2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т2. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.
Abstract: Вивчено основні аспекти використання стратегічної маркетингової діяльності з метою забезпечення довгострокової конкурентоспроможноcті виробничого підприємства.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21347
Appears in Collections:VI конференция 2012 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ANITIPIENKO K.A...pdf367,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.