Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21199
Title: ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Authors: Лизунова, О.М.
Лихацька, О.В.
Левченко, Р.В.
Keywords: Маркетинг
Продуктово-ринкова стратегія
Товарорух
Прибутковість
Issue Date: 16-Dec-2011
Publisher: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21199
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лизунова О.М., Лихацька О.В., Левченко Р.В..pdf313,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.