Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21193
Title: ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ ТА КОНКУРЕНТНОСПОСМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Коробський, Р.В.
Рустамова, Г.М.
Keywords: Соціально-відповідальний маркетинг
Неолібералізм
Холiстичний маркетiнг
Конкурентноспроможнiсть
Issue Date: 16-Dec-2011
Publisher: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збір- ник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21193
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коробський Р.В., Рустамова Г.М..pdf307,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.