Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21092
Назва: ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: Крупинова, А.А.
Ключові слова: Система
маркетинг
ряд
Дата публікації: 22-кві-2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 214 с.
Короткий огляд (реферат): Исследованы теоретические вопросы внедрения Internet в систему маркетинга, предложен ряд инструментов для их реализации; выделены позитивные и негативные стороны маркетингового инструментария
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21092
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krypinova.pdf132,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.