Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20805
Title: МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Бурова, Т.А.
Бурова, О.М.
Keywords: Маркетингова діяльність
Потенціал ринку
Обсяг продаж
Маркетинговий потенціал
Issue Date: 16-Dec-2011
Publisher: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збір- ник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20805
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бурова Т.А., Бурова О.М..pdf323,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.