Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20122
Назва: КОГНІТИВНІ ТА ПСИХІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
Інші назви: Когнитивные и психические особенности развития младших школьников в процессе овладения иностранным языком
Cognitive and Psychic Development of Junior Pupils in the Process of Foreign Language Acquisition
Автори: Костенко, А. А.
Костенко, А. А.
Kostenko, А.
Ключові слова: повышенная сенситивность
сенситивність
heightened sensitivity
пропедевтический период
мышление
память
внимание
воображение
пропедевтичний період
мислення
пам'ять
увага
уява
propaedeutic period
memory
attention
cognition
imagination
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема розвитку психічних і когнітивних особливостей молодших школярів у процесі оволодіння іноземною мовою. Зокрема, висвітлюються такі важливі фактори розвитку школярів, як підвищена сенситивність, мислення, увага, уява та пам'ять
Опис: The article focuses on the problem of junior pupils’ psychic and cognitive development in the process of foreign language acquisition. The author highlights such important factors as heightened sensitivity, cognition, attention and imagination
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20122
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostenko.pdf237,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.